Skip to content

Blog

nutrition plan

Νέα χρονιά, νέοι στόχοι

Κάθε χρόνο κάνουμε ένα μικρό απολογισμό και βάζουμε στόχους για το νέο έτος και για αυτά που θα θέλαμε να καταφέρουμε. Οι στόχοι αυτοί αφορούν

Περισσότερα »
image

Ποιο Φυτικό Γάλα να επιλέξω;

Ποια η θρεπτική αξία του γάλακτος ; Το γάλα αποτελεί σημαντική πηγή ασβεστίου, φωσφόρου,  βιταμινών συμπλέγματος Β, πρωτεϊνών και πηγή πολύτιμων μετάλλων και ιχνοστοιχείων. Υπάρχει

Περισσότερα »
menopaus

Εμμηνόπαυση και διατροφή

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ Η εμμηνόπαυση είναι ένα φυσικό γεγονός που εμφανίζεται στις γυναίκες όταν ο οργανισμός αρχίζει να μειώνει την παραγωγή ορμονών (οιστρογόνα, προγεστερόνη,

Περισσότερα »
CHOL

Χοληστερίνη & Τρόπος Ζωής

Χοληστερίνη Η χοληστερίνη είναι μία υδρόφοβη λιπώδης ουσία που κυκλοφορεί στο αίμα με τη βοήθεια των λιποπρωτεϊνών και αποτελεί κύριο δομικό συστατικό των κυτταρικών μεμβρανών

Περισσότερα »
image

Οστεοπόρωση

Οστεοπόρωση Η οστεοπόρωση είναι χρόνια πάθηση του μεταβολισμού των οστών, κατά την οποία παρατηρείται σταδιακή μείωση της πυκνότητας και ποιότητάς τους, με αποτέλεσμα με την

Περισσότερα »
sinaisthimatiki yperfagia

Συναισθηματική Υπερφαγία

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΦΑΓΙΑ Η συναισθηματική υπερφαγία είναι μία από τις βασικές αιτίες της παχυσαρκίας, είναι εθιστική και μας ωθεί σε υπερβολική κατανάλωση φαγητού,

Περισσότερα »